بایگانی مرداد ۱۳۹۷ :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)

۷۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ

معرفی بازی age of empire

یکی از بازی های قدیمی با موضوع استراتژی و جنگاوری های تمدنی ، Age of Empires است که با مشارک مستقیم شرکت مایکروسافت تا به الان در 7 سری تولید و توزیع شده است. در هر توزیع جدید ، یک امپراطوری و قسمتی از جهان موضوع بازی بوده است. تا به الان : امپراطوری روم ، پادشاهان امپراتوری روم ، جنگ های استعماری ، کشف قاره جدید ، سرخپوستان آمریکا ، امپراطوری ایران و.. از موضوعات بازی ها بوده است.

گرافیک بازی قابل توجه بوده و تلاش شده است همه چیز واقعی طراحی شده باشند.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۸
حسین علیزاده ( نویسنده )
چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۹ ق.ظ

بررسی بازی دست فرمون

بازار بازیهای ایرانی بر روی دستگاههای اندرویدی بسیار داغ است و سبک رانندگی این روزها به سبک محبوب بازیسازان داخلی تبدیل شده است. “دست فرمون” جدیدترین بازی در این سبک است که توانسته توجه بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. در ادامه با معرفی این بازی با بازیسنتر همراه باشید.

“دست فرمون” بیشترین شباهت ممکن با عنوان “هی تاکسی” را دارد و از تفاوتهای این ۲ عنوان را میتوان در نحوه متفاوت کنترل، زاویه دوربین و وجود قدرتهای مختلف دانست! سایر المانهای “دست فرمون” از جمله سوار کردن مسافر، انجام ماموریتهای مختلف در حین هر دور بازی، تکه کلامهای راننده و مسافران و عابرین پیاده و … همگی از شباهت زیادی با عنوان “هی تاکسی” دارند.

مانند تمامی بازیهای این سبک، هدف در “دست فرمون” رسیدن به بالاترین رکورد و همچنین جمع‌آوری سکه برای باز کردن آیتم‌های مختلف در بازی مثل ماشین‌های جدید، آهنگهای جدید و قدرتهای مختلف اشاره کرد.

پیش از وارد شدن به بازی، ابتدا باید اتوموبیل خود را انتخاب کنید و سپس می‌توانید آهنگ مورد نظر و همچنین قدرتهای مورد نیاز خود را با استفاده از سکه‌هایی که در طول بازی به دست می‌آورید خریداری کنید. در مجموع ۶ قدرت مختلف در بازی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به جان اضافه، سکه ربا، صحنه آهسته، بنزین سوپر و … اشاره کرد. هر کدام از این قدرتها ویژگیهای مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود جذابیت بازی بسیار بیشتر شده و از آن حالت ساده و تکراری خارج شود. همچنین بخش دیگری به نام “سوپری وحید” نیز در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید با پرداخت پول واقعی آیتم‌هایی نظیر دعای پدر و مادر، عطر بوپالر، کولر گازی (که با خرید هر کدام از این ۳ مورد مسافران برای همیشه ۱۰% بیشتر پول می‌دهند)، مشیت الهی (در هر دور بازی یک جان اضافه دریافت می‌کنید)، خدای جذابیت (در هر دور بازی حداقل یک سکه ربا دریافت می‌کنید) و … را خریداری کنید. همچنین آیتم‌های جالب دیگری نیز در بخش “سوپری وحید” وجود دارد که با خرید آنها شخصیت‌های مشهوری مانند بتمن، مرد عنکبوتی، ماریو، پلنگ صورتی و … برای همیشه به مسافران شما اضافه می‌شوند.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۹
علی علیزاده ( نویسنده )
يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ق.ظ

جواب کامل همه مراحل بازی گیج

جواب کامل همه مراحل بازی گیج


برای دیدن جواب کامل همه مراحل بازی گیج به ادامه مطلب بروید

۱ نظر ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۵۲
ایلیا شایسته ( مدیر کل )
يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ

تمام جواب های بازی غلط نامه

برای دیدن تمام جواب های بازی غلط نامه به ادامه مطلب بروید

۰ نظر ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۴
ایلیا شایسته ( مدیر کل )
يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ

دانلود بازی بوم بیچ نسخه 35.99

دانلود بازی بوم بیچ


بازی بوم بیچ (Boom Beach – ساحل بوم) یک بازی جدید و پرطرفدار به سبک استراتژی و شاهکاری دیگری این بازی که به تازگی توسط کمپانی سوپرسل منتشر شده مانند دیگر بازی های این کمپانی برای اجرا نیازمند اینترنت است،این بازی با گرافیک اچ دی شما را جذب خود می کند در این بازی شما سرباز و قایق هایی در اختیار دارید که باید با استفاده از این مهمات به قلمرو دشمن حمله کنید منابع او را غارت کنید و جزیره دشمن را ازآن خود کنید این بازی که پس مدت ها برای کاربران اندروید پولی بود بالاخره در گوگل پلی به صورت رایگان قرار گرفت تا کاربران اندروید بتوانند لذت این بازی را در اندرویدفون های خود تجربه کنند.

۰ نظر ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۹
ایلیا شایسته ( مدیر کل )
شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

بهترین بازی های موبایل ایرانی سال 96


بالاخره سال ۹۶ هم به پایان رسید وحالا یک بار دیگر به مرحله جمع بندی و انتخاب بهترین محصولات سال رسیده ایم. 

به همین خاطر، امسال هم به رسم هر سال جشنواره کوچکی برگزار کرده و بهترین بازی ها را معرفی کرده ایم. به صورت کلی و نسبت به سال گذشته، کیفیت بازی های امسال افزایش یافته و آثار خلاقانه بیشتری را در لیست دیدیم. برای آشنایی با آن ها، تا پایان همراه ما باشید.

۲ نظر ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۳
علی علیزاده ( نویسنده )
شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ق.ظ

جواب کامل بازی آفتابه 2

جواب کامل همه مراحل بازی آفتابه ۲ (ورژن جدید آفتابه)

برای دیدن جواب های بازی آفتابه 2 به ادامه مطلب بروید

۱ نظر ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۶
ایلیا شایسته ( مدیر کل )
جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ب.ظ

جواب کامل بازی پشمک

جواب کامل همه مراحل بازی پشمک

برای دیدن تمامی جواب ها به ادامه مطلب بروید

۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۵۲
ایلیا شایسته ( مدیر کل )
جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

علاقه‌مندان به بازی PES 2019، می‌توانند همین الان برای دریافت نسخه دمو این بازی اقدام کرده و به تجربه آن بپردازند.

در پایان ماه جاری میلادی، شاهد عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی PES خواهیم بود که قرار است باری دیگر رقابت عناوین PES 2019 و FIFA 19 را در سال جاری آغاز کند. البته این بار، PES دیگر از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا پشتیبانی نخواهد کرد و شاید این نکته، به دیگر نقاط ضعف بازی مذکور تبدیل شده باشد.

۲ نظر ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۱
علی علیزاده ( نویسنده )
جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ق.ظ

بازی ایرانی زیبا کابوس دشمن

کابوس دشمن

بازی کابوس دشمن چشم اندازی زیبا از غیورمردان سرزمین ایران است که بسیار دلاورانه برای دفاع از سرزمین به جنگ تروریست‌های تکفیری می‌روند. این بازی با هدف گرامی داشت یاد تمامی رزمندگانی که شجاعانه چه امروز و چه در گذشته به جمع مدافعین حرم پیوسته‌اند ساخته شده است. 

این بازی ایرانی روایتی از جنگنده‌ها و مدافعان حرم است. کابوس دشمن، بازی اکشن ایرانی از سری بازی‌های شوتر و تیراندازی سوم شخص است که برای گیمرهای گوشی ها و تبلت‌های اندرویدی فارسی زبان با رده سنی بالای 15 سال عرضه شده است. در این بازی، شما می‌توانید به انتخاب خودتان ، با یکی از 7 کاراکتر در دسترس ، به جنگ دشمنان تکفیری و تروریست ها بروید. در ابتدای این بازی ، شما تنها امکان انتخاب یک سرباز ساده را دارید ، رفته رفته با پیشرفت در بازی و مبارزه در محیط‌های متنوع می‌توانید به درجه‌های بالاتر و شخصیت‌هایی با مهارت‌های پیشرفته‌تر نیز دسترسی پیدا کنید.

۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۵۰
علی علیزاده ( نویسنده )