علی علیزاده ( نویسنده ) :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)

۳۴ مطلب توسط «علی علیزاده ( نویسنده )» ثبت شده است

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ

معرفی بازی اکشن و ایرانی خاک

بازی خاک ، از بازی های جدید ایرانی با سبک اکشن اول شخص می باشد که مدت زیادی از عرضه ی آن در کافه بازار نمی گذرد و استقبال خوبی از آن بعمل آمده است و تاکنون بیش از 50 هزار بار دانلود گردیده است. داستان این بازی اکشن درباره ی دو دوست می باشد که در چنگ تروریست به دام افتاده اند و حال می خواهند با کمک یکدیگر از دست آن ها فرار کنند و در این راه با آن ها مبارزه ی سختی خواهند داشت.

۱ نظر ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۴
علی علیزاده ( نویسنده )
شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بررسی بازی موتور باز

اگر از قدیم با بازی‌های کامپیوتری سرو کار داشته باشید، حتما Road Rash را بازی کرده‌اید یا حداقل نام آن را شنیده‌اید. Road Rash یک بازی موتور سواری سه بعدی بود که در آن بازیکنان با تمرکز بر خشونت تلاش می‌کردند تا در مسابقات خیابانی غیر قانونی پیروز شوند.

موتور باز یا TopSpeed Moto عنوان جدید استودیوی MedrickFZE نیز یک بازی موتور سواری با سبک و سیاق Road Rash است که به تازگی برای پلتفرم اندروید منتشر شده است.

موتور باز

در موتور بازی بازیکنان می‌توانند با استفاده از آیتم‌های مختلف، در مودهای متفاوتی به رقابت بپردازند. از جمله این مودها می‌توان به حالت مرحله‌ای، حالت چالشی، حالت فصلی و حالت آنلاین اشاره کرد که هرکدام قابلیت‌ها و شرایط مخصوص به خود را دارند.

۰ نظر ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۳۰
علی علیزاده ( نویسنده )

فصل آخر بازی The Walking Dead برای رایانه‌های شخصی حاوی یک نسخه دمو است

پس از عرضه برروی کنسول‌ها در هفته‌ی گذشته، بالاخره بازی Telltale’s The Walking Dead: The Final Season  یک دمو دریافت می‌کند

باید اقرار کنیم که تریلر E3 این نسخه، تحسین همگان را برانگیخت. نه‌ تنها شاهد صحنه‌های عاطفی بسیار زیبا بودیم، بلکه تل‌تیل (Telltale) گفته که باید انتظار یک «دوربین روی شانه» جدید نیز برای این بازی باشیم. علاوه براین‌ ها، بازی با گرافیکی بهتر و با رزولوشن ۴k اجرا خواهد شد.


۰ نظر ۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۱
علی علیزاده ( نویسنده )


بیش از ۱۰ میلیون نفر فینال مسابقات Overwatch را تماشا کرده‌اندآخرین فصل از لیگ بازی Overwatch هفته‌ی پیش به پایان رسید و با توجه به آمار منتشر شده، به نظر می‌رسد افراد زیادی به تماشای این مسابقات پرداخته‌اند.




امروز جدیدترین اطلاعات مربوط به آمار تماشاگران لیگ Overwatch منتشر شد و به نظر می‌رسد در طول ۲ روز آخر مسابقات، ۱۰٫۸ میلیون نفر به تماشای مسابقات پرداخته‌اند. در مقایسه با ۴ روز اول مسابقات تعداد تماشاگران افزایش چشم‌گیری داشته است.

۱ نظر ۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۸
علی علیزاده ( نویسنده )

 

مروری بر اطلاعات منتشر شده از دایرکت Super Smash Bros. Ultimateروز گذشته، طبق قولی که نینتندو داده بود، شاهد پخش یک دایرکت جدید با محوریت عنوان مورد انتظار Super Smash Bros. Ultimate بودیم که حسابی طرفداران را غافلگیر کرد. با ما همراه باشید تا مروری بر اطلاعات منتشر شده پیرامون این بازی داشته باشیم.


۰ نظر ۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۴
علی علیزاده ( نویسنده )

تهیه‌کننده‌ی ارشد God of War به استودیوی جدید مایکروسافت پیوست

تهیه‌کننده‌ی ارشد God of War به استودیوی جدید مایکروسافت پیوست

استودیوی جدید شرکت مایکروسافت در حال استخدام افراد باسابقه‌ی صنعت بازی‌های ویدئویی است و به نظر می‌رسد آن‌ها موفق به جذب تهیه‌کننده‌ی ارشد God of War شده‌اند.

 

 

۱ نظر ۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۷
علی علیزاده ( نویسنده )
پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

معرفی بازی ایرانی فوتبالی کات

کات

بازی کات یک بازی ورزشی آنلاین است که برای پلتفرم اندروید در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

در این عنوان بازیکنان پشت توپ قرار می‌گیرد و هر چه بیشتر بتواند گل بزند بیشتر امتیاز خواهد گرفت. دروازه‌بان همواره توسط کامپیوتر کنترل می‌شود با این وجود بازیکن امکان ارتقا دروازه‌بان خود را خواهد داشت. کاربر با گل زدن به دروازه‌بان امتیاز دریافت می‌کند و هر بازیکنی که بتواند تعداد گل بیشتری بزند، برنده رقابت خواهد بود.

گیم پلی: بازی به صورت landscape بوده و در یک محیط سه بعدی اجرا می‌شود. دوربین بازی First Person بوده و دنیای بازی از منظر بازیکن  به نمایش در می‌آید. توپ روی نقطه پنالتی قرار می‌گیرد و بازیکن پشت توپ ایستاده است. نمای کلی دروازه‌بان را نشان می‌دهد که در دروازه قراره گرفته و منتظر شوت بازیکن است.زمان هر بازیکن برای شوت زدن محدود است و در صورت ضربه نزدن به توپ در این فاصله فرصت از دست خواهد رفت و مانند ضربه‌های گل نشده با این ضربه رفتار می‌شود. زاویه دوربین، محل قرارگیری توپ و زاویه توپ نسبت به دروازه در هر ضربه کمی تغییر می‌کند و به صورت Random تعیین خواهد شد. گرچه در هر ضربه این موارد بین دو بازیکن کاملاً یکسان است .پس از ضربه هر بازیکن به توپ، ضربه برای طرف مقابل نمایش داده خواهد شد. در این حالت دوربین به صورت سوم شخص است. در زمانی که بازیکن مقابل در حال مشاهده ضربه است، بازیکنی که ضربه را زده حرکت آهسته ضربه خود را به صورت سوم شخص خواهد دید.

۰ نظر ۰۱ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۲۲
علی علیزاده ( نویسنده )
چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۹ ق.ظ

بررسی بازی دست فرمون

بازار بازیهای ایرانی بر روی دستگاههای اندرویدی بسیار داغ است و سبک رانندگی این روزها به سبک محبوب بازیسازان داخلی تبدیل شده است. “دست فرمون” جدیدترین بازی در این سبک است که توانسته توجه بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. در ادامه با معرفی این بازی با بازیسنتر همراه باشید.

“دست فرمون” بیشترین شباهت ممکن با عنوان “هی تاکسی” را دارد و از تفاوتهای این ۲ عنوان را میتوان در نحوه متفاوت کنترل، زاویه دوربین و وجود قدرتهای مختلف دانست! سایر المانهای “دست فرمون” از جمله سوار کردن مسافر، انجام ماموریتهای مختلف در حین هر دور بازی، تکه کلامهای راننده و مسافران و عابرین پیاده و … همگی از شباهت زیادی با عنوان “هی تاکسی” دارند.

مانند تمامی بازیهای این سبک، هدف در “دست فرمون” رسیدن به بالاترین رکورد و همچنین جمع‌آوری سکه برای باز کردن آیتم‌های مختلف در بازی مثل ماشین‌های جدید، آهنگهای جدید و قدرتهای مختلف اشاره کرد.

پیش از وارد شدن به بازی، ابتدا باید اتوموبیل خود را انتخاب کنید و سپس می‌توانید آهنگ مورد نظر و همچنین قدرتهای مورد نیاز خود را با استفاده از سکه‌هایی که در طول بازی به دست می‌آورید خریداری کنید. در مجموع ۶ قدرت مختلف در بازی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به جان اضافه، سکه ربا، صحنه آهسته، بنزین سوپر و … اشاره کرد. هر کدام از این قدرتها ویژگیهای مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود جذابیت بازی بسیار بیشتر شده و از آن حالت ساده و تکراری خارج شود. همچنین بخش دیگری به نام “سوپری وحید” نیز در بازی وجود دارد که در آن می‌توانید با پرداخت پول واقعی آیتم‌هایی نظیر دعای پدر و مادر، عطر بوپالر، کولر گازی (که با خرید هر کدام از این ۳ مورد مسافران برای همیشه ۱۰% بیشتر پول می‌دهند)، مشیت الهی (در هر دور بازی یک جان اضافه دریافت می‌کنید)، خدای جذابیت (در هر دور بازی حداقل یک سکه ربا دریافت می‌کنید) و … را خریداری کنید. همچنین آیتم‌های جالب دیگری نیز در بخش “سوپری وحید” وجود دارد که با خرید آنها شخصیت‌های مشهوری مانند بتمن، مرد عنکبوتی، ماریو، پلنگ صورتی و … برای همیشه به مسافران شما اضافه می‌شوند.

۰ نظر ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۴۹
علی علیزاده ( نویسنده )
شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

بهترین بازی های موبایل ایرانی سال 96


بالاخره سال ۹۶ هم به پایان رسید وحالا یک بار دیگر به مرحله جمع بندی و انتخاب بهترین محصولات سال رسیده ایم. 

به همین خاطر، امسال هم به رسم هر سال جشنواره کوچکی برگزار کرده و بهترین بازی ها را معرفی کرده ایم. به صورت کلی و نسبت به سال گذشته، کیفیت بازی های امسال افزایش یافته و آثار خلاقانه بیشتری را در لیست دیدیم. برای آشنایی با آن ها، تا پایان همراه ما باشید.

۲ نظر ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۳
علی علیزاده ( نویسنده )
جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

علاقه‌مندان به بازی PES 2019، می‌توانند همین الان برای دریافت نسخه دمو این بازی اقدام کرده و به تجربه آن بپردازند.

در پایان ماه جاری میلادی، شاهد عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی PES خواهیم بود که قرار است باری دیگر رقابت عناوین PES 2019 و FIFA 19 را در سال جاری آغاز کند. البته این بار، PES دیگر از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا پشتیبانی نخواهد کرد و شاید این نکته، به دیگر نقاط ضعف بازی مذکور تبدیل شده باشد.

۲ نظر ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۱
علی علیزاده ( نویسنده )