دانلود بازی گیج :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)
چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ

دانلود بازی گیج

** کسب عنوان خلاق ترین بازی از نگاه کاربران و کافه بازار **

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

یه جوری با گوشی یا تبلتت بازی کن که تا حالا فکرشم نمی‌کردی.

 

 

اگه بخوای 100 مرحله رو رد کنی  باید آماده باشی تا یک کم خودتو بچرخونی، تکون بدی، همراه با گوشیت حرکت های عجیب و غریبی انجام بدی و یه مقدار هم فکر و خلاقیتت روبه کار بگیری... فقط مواظب باش گیج نشی

 

 

ویژگی های بازی:

 

 

- خلاقیت

 

 

- عالی برای دورهمی‌ها (مهمونی‌ها)

 

 

تفریح

 

 

صداهای زیبا

 

 

"گیج" یک بازی مهیج و مفرح هست که توسط "استودیو پله" طراحی و تولید شده.

 

 

20 مرحله اول بازی "گیج" به صورت رایگان ارایه شده و برای باز شدن کل مراحل مبلغی به صورت درون برنامه‌ای درنظر گرفته شده.

گیج

گیج

گیج

 

 

برای دیدن تمام جواب های بازی کلیک کنید

۹۷/۰۵/۲۴
ایلیا شایسته ( مدیر کل )

اندروید

بازی

دانلود

نظرات (۲۰)

۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۹ علی علیزاده
21 شد 
پاسخ:
دیدم
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۱ علی علیزاده
خوبه ریختین چون می خوام به کارم ادام هبدم
پاسخ:
نه من هنوز نریختم عزیز اگه رفتم بیرون می ریزم
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۹ علی علیزاده
آها باشه پس پیام یادتون نره
پاسخ:
الان با آپ کارت به کارت می کنم
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۰ علی علیزاده
اگه تبلیغ خواستی بگو قیمتش خوبه و راستی 22 شدن مطلب هم بزارم
پاسخ:
دیدم. از این پس در وبلاگ هر مطلب به 500 تومان کاهش پیدا می کند ولی یک امکان جدید اضافه شده شما می توانید با زیرمجموعه گیری و افزودن نویسنده از هر نوشتن مطلب زیرمجموعه خود 50 تومان دریافت کنید
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۲ علی علیزاده
راستی از الان اگه میشه هر 10 بازدیدکننده 7500 قبوله
پاسخ:
عزیز دیگه دنبال کننده نمی خوام زیاد شدن تا اطلاع ثانوی نریز خودم بهت می گم کی بریزی بازدید کننده
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۵ علی علیزاده
ببخشید من جور همه را میکشم تنها کار کنیم تبلیغ براتون بکنم
پاسخ:
آخه وبلاگ هات موضوع ها شون با وبلاگ من فرق داره
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۸ علی علیزاده
خب اشکال نداره یکی درباره ی کاپیوتر دارم اصلا موضوع مهم نیست راستی یک وبلاگ می سازم بازدیدکننده مهمه
پاسخ:
آخه کم بود بودجه دارم می خوام یکم بگذره از تبلیغات یکم درآمد کسب کنم بعد دوباره شروع می کنم به تبلیغ
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۱ علی علیزاده
اشکال نداره توسایت باکس تبلیغات دارم می زارم.......وبسایت بازدید زیادی داره قیمتش عالی راستی اگه نویسنده میخوای 2 تا نویسنده سراق دارم 
پاسخ:
اگه نویسنده بیاری از هر مطلب ای که اونا می نویسن 50 تومان تو پورسانت می گیری
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۶ علی علیزاده
راستی بازدید های وبسایت زیاده تازه باکس تبلیغات در بال و سمت راست داره روزی حدودا 600 بازدید داره که تبلیغات توش جواب میدده دوتاهم نویسنده هم دارم اگه میخوای وبلااگم ه مبازدید زیاد داره ولی اگه تنهایی کار کنم جور همه را می کشم و بهتره 500تومن نمی صرف
پاسخ:
تصمیم با خودته اگه نویسنده بیاری پورسانت می گیری در هر صورت من بزودی نویسنده جدید هم استخدام می کنم
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۸ علی علیزاده
ولی دنبال کننده تا 100 تا میره من انجام دادم قبلا
پاسخ:
مشکل ام فقط کمبود بودجه می خوام یکم تبلیغات و بازدید ها زیاد شه تا یکم از خرج ها کمتر شه
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۴ علی علیزاده
چیشد بفرستم نام کاربری تون بفرستم
پاسخ:
اگه 500 می گیرن
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۶ علی علیزاده
23 تا شد ولی آخرش 750 قبول می کنن راستی تبلیغ می گره عالی قیمتش عالی
پاسخ:
نه تبلیغ نمی خوام بفرست نام کاربری ها رو
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۰ علی علیزاده
750 قبوله hossainalizdeh mhamadalizadeh1234 فقط مطالبتون رو اضافه کنید
پاسخ:
بهشون بگو قوانین رو هم بخونن
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۲ علی علیزاده
پورسانت یادتون نره 
پاسخ:
نام های کاربری نا معتبر
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۹ علی علیزاده
hossainalizadeh , mohamadalizadeh1234 درضمن آزاد زیاد و میتونم مطالب زیادی برات بزارم یا مطالبی از طرف تو در وبلاگم بزارم لینکش کنم و نیازی به نویسنده نیست
پاسخ:
اول hossainalizadeh رو اضافه کردم اون یکی رو بعدا اضافه می کنم چون نمی تونم بیشتر از 3 نویسنده بگیرم بزودی اون یکی هم اضافه می کنم
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۴ علی علیزاده
24000 فراموش نشه
پاسخ:
سلام دوست عزیز تا اطلاع ثانوی مطلب ننویسید مطلب ها زیاد شدن در حال تایید مطلب ها می باشم یکی دو هفته طول می کشد در صورت ارسال مطلب مطلب حساب نمی شود زمانی که تمام مطلب ها دیده شدن و تایید شدن مبلغ 24000 واریز می شود. بابت این وقفه عذرخواهی می کنم
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۲ محمدصالح کامیاب
هر کسی به بازی علاقه داره و دوست داره دوست داره باز ساز بشه walking dead studio. Blog. It رو دنبال منع. 
پاسخ:
سلام دوست عزیز من خودم قبلا بازی ساز بودم با انجین های گیم میکر استدیو و گیم سالاد و یونیتی کارکردم امیدوارم وبلاگ تان روز به روز بهتر بشه
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۲۰ محمدصالح کامیاب
گیم سالاد رو از کجا اوردی.
پاسخ:
گیم سالاد یک سرچ کنی می فهمی چیه عزیز شما که بازی سازی باید انجین های بازی سازی رو بشناسی
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۱ محمدصالح کامیاب
من انجین های زیادی می شناسم و منظورم این بود که از کجا دانلود کردی چون هرچی سرچ کردم نسخه ازمایشی 4 روزه بود.
پاسخ:
من خودم با سی دی نصب کردم اگر مشکل داری کرک اش رو نصب کن
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۴۲ محمدصالح کامیاب
اگر داری لینکش رو برام ارسال کن ممنون می شم اگر هم نداری مشکلی نیست.
پاسخ:
در حال حاضر ندارم ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی