بهترین بازی های موبایل هفته؛ :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)
يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بهترین بازی های موبایل هفته؛

بهترین بازی های موبایل هفته؛ از 

شطرنج با مهره‌های فانتزی تا سقوط

 آزاد به جهنم

بهترین بازی های موبایل هفته؛ از شطرنج با مهره‌های فانتزی تا سقوط آزاد به جهنم

در ادامه می‌توانید با بهترین بازی‌های موبایل هفته آشنا شوید؛ از موتورسواری و شطرنج با مهره‌های فانتزی گرفته تا سقوط آزاد به جهنم و بازی با خطای دید!

بازی موبایل Lords and Castles

بازی lord and castles

اگر از بازی‌های استراتژیک خوشتان می‌آید و دوست دارید تجربه‌ای استراتژیک در کنار سایر بازیکنان روی تبلت و موبایل خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم Lords & Castles را نصب کنید. بازی همچنین خریدهای درون برنامه‌ای را نیز شامل می‌شود که به‌ویژه برای افزایش تعداد کارگرها و دانشمندان اهمیت بالایی دارد.

بازی موبایل Trials Frontier

بازی موبایل Trials Frontier

Trials Frontier شامل بیش از ۲۵۰ مأموریت چالشی است که روزها و ساعت‌ها می‌تواند شما را درگیر خود کند. ردلینکس همچنین امکان ارتباط با خدمات Uplay و فیسبوک را مهیا کرده است. با استفاده از قابلیت فوق قادر به دعوت از دوستان و رقابت با آن‌ها به‌صورت PvP هستید. ویژگی چندنفره بسیار اعتیادآور است و اگر شرایط اینترنت شما امکان رقابت با دوستانتان را فراهم کند، بی‌شک لحظات خنده‌دار و جذابی تجربه خواهید کرد. ویژگی فوق و بخش تک‌نفره‌ی فوق‌العاده با محیط‌های متنوع، باعث شده است ساخته‌ی استودیوی ردلینکس به نوبه‌ی خود ارزشمند شود. اگر به انجام حرکت نمایشی چرخش در هوا و پرش از روی سکوها با موتور سیکلت علاقه دارید، Trials Frontier می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بازی StayZen

بازی موبایل stayZen

بازی stayZen می‌تواند شما را ساعت‌ها و ساعت‌ها سرگرم خود کند، به نحوی که اصلا گذر زمان را حس نکنید. همچنین این بازی شباهت‌هایی به بازی‌هایی همچون دارک سولز دارد. با هر بار مردن یک ناکامی و ناتوانی در کنار حس تنفر در خود حس می‌کنید؛ ولی هر بار با تلاش مجدد خود و پشت سر گذاشتن مراحل، می‌فهمید که چقدر طراحی و نوآوری در کنار خلاقیت می‌تواند یک بازی موبایل را در ساده‌ترین شکل ممکن برای شما جذاب جلوه دهد. اگر تا به امروز این بازی زیبا را تجربه نکرده‌اید، با کلیک کردن روی لینک‌های زیر، بازی را دانلود کنید و تجربه‌ای جدید و متفاوت در پلتفرم موبایل به دست بیاورید.

بازی Lapsum

بازی موبایل Lapsum

«سقوط»‌ یا به تعبیر لاتین آن Lapsum آیتم‌های دیگری مانند حباب محافظ یا قفس مقاوم در برابر تیغه‌ها و اره‌های بران را نیز برای راحت‌تر تمام کردن مرحله ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها به‌صورت کارت‌هایی در مرحله تعبیه‌ شده‌اند و به‌صورت تصادفی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند. اگر بخواهیم Lapsum را با بازی‌های فوق‌العاده‌ای نظیر Downwell مقایسه‌ کنیم، ساخته میربال گیمز از بسیاری جهات دارای کم و کاستی است. اما این بازی چه از نظر ظاهر و چه از نظر روند بازی هنوز جذابیت‌های منحصر به فردی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که باید با عبور از مراحل با آن‌ها آشنا شوید.

بازی Owl's Midnight Journay

بازی موبایل owl

در این بازی ساید اسکرولینگ که از سمت چپ به راست انجام می‌شود، باید یک جغد را در زیر نور ماه کنترل کنید. به دلیل مکانیک بازی، بازیکنان تنها قادر به حرکت رو به جلو هستند و نمی‌توانند به عقب بازگردند. با ورود به بازی و فراگیری اولین آموزش‌ها، می‌توانید وارد مرحله‌ی ابتدایی شوید؛ در هر سطح وظیفه‌ی شما جمع‌آوری هرچه بیشتر ماه‌ها بدون برخورد با اجسام و گیاهان میان راه است. با اولین برخورد با هر یک از اجسام،‌ شکست می‌خورید و باید مرحله را از صفر، دوباره شروع کنید. البته دستاورد‌ها و هدف‌هایی که یک بار انجام شوند، دیگر نیاز به تکرار نخواهند داشت. 

بازی Hocus

بازی موبایل Hocus

در بازی Hocus شما یک هدف کلی دارید و آن هم رساندن مکعب قرمزرنگ به نقطه قرمزرنگ است. در قسمت بالای صفحه یک دایره سیاه‌رنگ دیده می‌شود که روی آن جهت‌هایی که می‌توانید مکعب را در آن‌ها حرکت دهید، نمایان می‌شود و سپس کافی است انگشتتان را روی صفحه در آن جهت بکشید یا نقطه‌ای را که می‌خواهید مکعب به آن برود، انتخاب کنید تا شاهد حرکت آن باشید. مراحل بازی در ابتدا بسیار ساده هستند و با یکی دو حرکت می‌توان مکعب را به مقصد رساند. ولی به‌مرور درجه سختی مرحله‌ها هم بیشتر می‌شود و اشکال پیچیده‌تر می‌شوند و اینجا است که بازی خطای دید را به چالش می‌کشد و رساندن مکعب به مقصد، به یک چالش واقعی تبدیل می‌شود.

بازی Battle Chess 3D

بازی شطرنج اندروید

Battle Chess 3D از حیث بصری هم یک بازی خوب است و طراحی محیط، مهره‌ها و انیمیشن‌های مهره‌ها در حین زدن یکدیگر نیز برای یک بازی موبایل خوب طراحی شده است. در کل اگر به بازی شطرنج علاقه دارید و در عین حال دنبال یک اثر متفاوت هستید، دانلود بازی Battle Chess 3D را پیشنهاد می‌کنیم.

۹۷/۰۵/۲۱
علی علیزاده ( نویسنده )

اندروید

بازی

نظرات (۹)

۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۲ علی علیزاده
یه مطلب دیکه کذاشتم
پاسخ:
دیدم یک ساعت دیگه منتشر اش می کنم
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۷ علی علیزاده
2تا گذاشم
پاسخ:
دیدم چون خیلی سریع مطلب می زاری فردا منتشر اش می کنم
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۳ علی علیزاده
باشه هر وقت منتشر کنی حسابه
پاسخ:
قبول
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۸ علی علیزاده
یکی دیگه فرستادم برات تبلیغ بزارم 4 تا شد 
پاسخ:
دیدم بزار
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۱ علی علیزاده
پول می خواد خ.ب توافق کنیم
پاسخ:
وبلاگ هاتو بگو
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۳ علی علیزاده
برا من هم بخر باشه
پاسخ:
چند بازدید ؟؟
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۴ علی علیزاده
هر چی برا خودت هست 
پاسخ:
من 2500 تا بک لینک خریدم با 1000 بازدید 10000 تومان
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۵ علی علیزاده
راستی دیدی یا نه
پاسخ:
دیدم مطلب ها رو
۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۸ علی علیزاده
دیدی سایت ها و وبلاگ ها ی من و بزارم پول شو میدی برای خرید بازدید
پاسخ:
برای کدوم وبلاگ ات بخرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی