دمو بازی PES 2019 عرضه شد :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)
جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

دمو بازی PES 2019 عرضه شد

علاقه‌مندان به بازی PES 2019، می‌توانند همین الان برای دریافت نسخه دمو این بازی اقدام کرده و به تجربه آن بپردازند.

در پایان ماه جاری میلادی، شاهد عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی PES خواهیم بود که قرار است باری دیگر رقابت عناوین PES 2019 و FIFA 19 را در سال جاری آغاز کند. البته این بار، PES دیگر از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا پشتیبانی نخواهد کرد و شاید این نکته، به دیگر نقاط ضعف بازی مذکور تبدیل شده باشد.

 از سویی دیگر شاهد خریداری مجوز استفاده از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، توسط EA Sports برای FIFA 19 هستیم که می‌تواند محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند و مسابقات بازی، هیجان‌انگیزتر از گذشته دنبال شود. به هرحال همیشه رقابت بین این دو بازی وجود داشته و هر یک از طرفداران زیادی برخوردار هستند. اما در چند سال اخیر شاهد پیشی گرفتن بازی FIFA بودیم که از لحاظ محتویات، هرساله به تکامل بیشتری دست پیدا می‌کند.

حال اگر دوست دارید تا هرچه زودتر به تجربه بازی PES 2019 بپردازید، همین حالا می‌توانید نسخه دمو این بازی را دریافت کنید. مثل هرسال، نسخه دمو این بازی مدتی قبل از عرضه نسخه کامل و رسمی، منتشر می‌شود و برخی محتویات بازی را به صورت محدود در دسترس کاربران قرار می‌دهند تا همگان بتوانند نگاهی کلی به آن داشته باشند. دمو جدید PES 2019 کاملا رایگان بوده و از طریق فروشگاه‌های پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴، قابل دریافت است.

به طور کلی این دمو، در مرحله اول بخش Exhibition Match را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که در جریان آن می‌توانید به صورت آفلاین با هوش مصنوعی و یا به همراه دیگر دوستان خود، به تجربه بازی بپردازید. تجربه آنلاین این دمو از طریق قسمت Quick Match ممکن خواهد بود و سایر افراد دارای این دمو، در بخش مذکور حضور خواهند داشت. در نهایت بخش جذاب Co-op در بازی گنجانده شده است که می‌توانید به همراه دوستان خود در جریان یک بازی ۳ به ۳، به صورت آنلاین و یا آفلاین، یک مسابقه را برگزار کنید.

از دیگر محتویات این دمو، می‌توان به حضور دو ورزشگاه اشاره کرد. ورزشگاه‌ نیوکمپ (Camp Nou) برای تیم بارسلونا اسپانیا و ورزشگاه ولتینس آرنا (Veltins arena) برای تیم شالکه ۰۴ آلمان.

از تیم‌های حاضر در این نسخه، می‌توان به تیم‌های لیورپول، بارسلونا، شالکه ۰۴، اینترناسیونال، اینتر میلان، موناکو، سائوپائولو، فلامنگو، کوکو-کولو، پالمیراس و تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه اشاره کرد.

در نسخه دمو بازی PES 2019، می‌توان برخی از قابلیت‌های جدید این بازی را مشاهد کرده که برای اولین بار به سیستم گیم‌پلی بازی اضافه شده‌اند. برای مثال سیستم خستگی بازیکنان در بازی طراحی شده است و در طول بازی می‌توانید میزان خستگی هریک را به طور دقیق مشاهده کنید. از سویی دیگر شوت‌های بازی تغییر زیادی کرده و از این به بعد یک سیستم جدید شوت‌زنی دیگر در بازی گنجانده شده است.

بازی PES 2019 در تاریخ ۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۷، (۳۰ آگست سال ۲۰۱۸)، به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد که دمو بازی FIFA 19 در ماه سپتامبر که با ماه‌های مهر و شهریور مصادف می‌شود، عرضه شود اما وجود این نسخه دمو هنوز به صورت رسمی توسط EA Sports تایید نشده است. با نگاهی به گذشته، می‌بینیم که دمو بازی FIFA همیشه بعد از PES عرضه شده است.

۹۷/۰۵/۲۶
علی علیزاده ( نویسنده )

اخبار

نظرات (۲)

سلام اگر خواستید cafeh.blog.ir را دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم.

سلام

   : ) )
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی