بازی موبایل Stickman Soccer 2016؛ آدمک های فوتبالیست :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)
چهارشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ

بازی موبایل Stickman Soccer 2016؛ آدمک های فوتبالیست

بازی موبایل Stickman Soccer 2016؛ 

آدمک های فوتبالیست


بازی موبایل Stickman Soccer 2016؛ آدمک های فوتبالیست

Stickman Soccer یکی دیگر از سری بازی‌های Stickman است که این بار به سراغ ورزش محبوب فوتبال رفته است.  تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.

سری بازی‌های Stickman یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های موبایل به حساب می‌آیند که در هر نسخه سراغ یک موضوع خاص و معمولا ورزشی می‌روند تا ساعت‌ها کاربران و طرفداران خود را سرگرم کنند. این بار سازندگان این آدمک‌های دوست داشتنی به سراغ ورزش فوتبال رفته‌اند و یک بازی جذاب و خوش ساخت را تحت عنوان Stickman Soccer منتشر کرده‌اند.

این بازی که از درجه سنی +۳ سال برخوردار شده که دارای بیش از ۱ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل است و محبوبیت ورزش فوتبال نیز باعث شده تا Stickman Soccer یک نسخه‌ی ویژه در بین دیگر بازی‌های این مجموعه به حساب بیاید. در این بازی مسابقات مختلفی از جمله لیگ برتر، مسابقات جهانی و کاپ برگزار می‌شود که به مناسبت رویداد بزرگ Euro ۲۰۱۶ بخشی ویژه با عنوان European Cup ۲۰۱۶ in France نیز به بازی اضافه شده است تا بتوانید هیجان مسابقات یورو ۲۰۱۶ را پیش از آغاز رسمی مسابقات و با Stickman‌ها تجربه کنید. نکته‌ی جالب توجه حضور بانوان در این بازی است به طوری که می‌توانید تیم‌های بانوان را برای انجام بازی انتخاب کنید که امری جالب در این بازی به حساب می‌آید.

در این نسخه از Stickman Soccer تمرکز ویژه‌ای نیز روی انجام گروهی بازی صورت گرفته است و شما می‌توانید همزمان با ۳ تن از دوستان خود این بازی را انجام دهید. حالت ۴ نفره هم به صورت حضور در یک تیم و هم حضور در تیم‌های رقیب امکان‌پذیر خواهد بود و جذابیت خاصی به Stickman Soccer اضافه خواهد کرد.

گیم پلی، گرافیک و انیمیشن‌های (۶۰ فریم در ثانیه) به کار رفته در بازی نیز مانند دیگر نسخه‌های Stickman به طور بسیار روان و چشم نواز طراحی شده است به طوری که از کودکان گرفته تا بزرگسالان از انجام این بازی لذت خواهند برد. اگر صاحب GamePad هستید نیز می‌توانید با اتصال کابلی یا غیرکابلی آن به گوشی یا تبلت خود بازی Stickman Soccer را با کنترلر‌های فیزیکی تجربه کنید. از آنجایی که این کاراکترها شخصیت‌های دوست داشتنی و بامزه‌ای هستند امکان ضبط تصاویر بازی نیز در بازی گنجانده شده است تا بتوانید لحظات شیرین و جالب بازی را ضبط کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۹۷/۰۵/۲۴
علی علیزاده ( نویسنده )

بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی