مروری بر اطلاعات منتشر شده از دایرکت Super Smash Bros. Ultimate :: گیمر لند

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند

با ما بروز باشید

گیمر لند
این وبلاگ در مرداد سال 1397 تاسیس شده در زمانی بسیار کوتاه بسیار کاربر را به خود جلب کرده در این وبلاگ شما می توانید بازی دانلود کنید آموزش ببینید ترفند یاد بگیرید بازی هک کنید و کلی مطلب های مفید بخونید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۷، ۱۴:۵۷ - 💟عکس کده💟
    :)
  • ۲۸ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۳ - سعید بیگی
    : l
  • ۲۷ مرداد ۹۷، ۱۳:۰۲ - سعید بیگی
    سلام :)

 

مروری بر اطلاعات منتشر شده از دایرکت Super Smash Bros. Ultimateروز گذشته، طبق قولی که نینتندو داده بود، شاهد پخش یک دایرکت جدید با محوریت عنوان مورد انتظار Super Smash Bros. Ultimate بودیم که حسابی طرفداران را غافلگیر کرد. با ما همراه باشید تا مروری بر اطلاعات منتشر شده پیرامون این بازی داشته باشیم.




همان‌طور که می‌دانید، تمام شخصیت‌هایی که در عناوین پیشین این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند در بازی Super Smash Bros. Ultimate حضور خواهند داشت. همچنین اگر دایرکت  نینتندو را مشاهده کرده باشید، می‌دانید که شخصیت‌های بازی محبوب Splatoon نیز قرار است به جمع مبارزان Smash Bros بپیوندند. قطعاً نینتندو در دایرکت E3 خود زمان زیادی را به این بازی اختصاص داده بود. اما همچنان برخی از سوالات طرفداران بی پاسخ ماندند. حال آقای ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، کارگردان این سری، در جدیدترین دایرکت نینتندو اطلاعات زیادی را از حالت‌های بازی و شخصیت‌های جدید آن به اشتراک گذاشته است.

Simon Belmont و Richter Belmont به جمع مبارزان ملحق شده‌اند

شکارچی افسانه‌ای خون‌ آشام‌ها و شخصیت اصلی دو عنوان Castlevania و Castlevania II: Simon’s Quest برای مبارزه با شخصیت‌های نمادین و کلاسیک صنعت بازی‌های ویدئویی به Smash Bros. Ultimate پیوسته است. شلاق مرگ‌بار وی نسبتاً کند است. اما برد بلند آن بسیار کارامد خواهد بود. علاوه بر این، Simon از تبر، صلیب، آب مقدس و ضربات آپرکات (Uppercut) نیز استفاده می‌کند. البته کراس‌اور Smash Bros و Castlevania به اینجا ختم نمی‌شود. Ultimate علاوه بر داشتن یک استیج قلعه دراکولا با تم Castlevania، تعداد ۳۴ عدد از موسیقی‌های این سری محبوب را هم شامل می‌شود.  همچنین باید اضافه کنیم که Richter Belmont، یکی از نوادگان نسل Simon نیز به عنوان یک Echo Fighter در بازی حاضر خواهد بود؛ قدرت و نحوه مبارزه وی مشابه Simon است ولی ظاهر، صدا و انیمشین‌های این دو متفاوت خواهد بود. علاوه بر این‌ها، شخصیت Alcurd از عنوان Castlevania: Symphony of The Night نیز به عنوان Assist Trophy به بازی اضافه شده است. در نهایت باید اشاره کنیم که طبق گفته آقای ساکورای، شخصیت دراکولا در مواقع خاصی در بازی ظاهر خواهد شد؛ فعلاً اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

جدید‌ترین شخصیت‌های Echo Fighter؛ Chrom و Dark Samus

در طی دایرکت روز گذشته، هر دو شخصیت با ویدئو‌هایی پر زرق و برق معرفی شدند. لازم به ذکر است که طرفداران بسیار زیادی خواهان اضافه شدن این شخصیت‌ها بوده‌اند. مانند دیگر Echo Fighter‌ها، هر کدام از این مبارزان به ترتیب بر پایه شخصیت‌های اصلی Samus و Roy طراحی شده‌اند.

Chrom و Dark Samus به عنوان Echo Fighter به بازی Smash Bros. Ultimate وارد می‌شوند. آن‌ها نسبت به شخصیت‌های اصلی الگوبرداری شده، کمی متفاوت‌ مبارزه می‌کنند؛ پس هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید.

پای King K. Rool، دشمن دیرینه Donkey Kong نیز به Smash Bros باز شده است

پس از مدت‌ها درخواست، بالاخره King K. Rool هم به مجموعه مبارزه‌ای نینتندو ملحق شده است. البته نحوه معرفی این شخصیت با شوخی‌ جالب و خنده دار آقای ساکورای همراه بود؛ بهتر است خودتان آن را مشاهده کنید. با اضافه شدن این شخصیت، نینتندو نشان داده است که به خواسته‌‌های طرفداران احترام می‌گذارد.

همچنین لازم به اشاره است که مجسمه‌های آمیبو‌ (amiibo) تمام شخصیت‌های ذکر شده در آینده منتشر خواهد شد.

مجسمه‌های آمیبو پنج مبارز جدید عنوان Super Smash Bros. Ultimate یعنی Dark Samus ،Simon Belmont ،Richter Belmont ،Chrom و King K. Rool در آینده عرضه خواهند شد.

استیج‌ها (Stages)

همان‌طور که در ویدئو خواهید دید، این بازی ۱۰۳ استیج را در اخیار شما قرار می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که تمام آن‌ها از همان اول آزاد خواهند بود. تعداد استیج‌های این عنوان بسیار تحسین برانگیز است. اما وقتی که آ‌ن‌ را با تعداد استیج‌های نسخه‌ قبل مقایسه کنیم، می‌بینیم که تقریباً دو برابر استیج بیشتر برای این بازی طراحی شده‌ است. همچنین لازم به ذکر است که هر کدام از استیج‌ها دارای حالت Battlefield و Omega نیز هستند؛ با احتساب این موارد، ۳۰۰ استیج در این بازی حضور دارند!

همچنین دو استیج جدید با نام‌های Dracula’s Castle و New Donk City هم به این بازی مبارزه‌ای اضافه شده‌اند که همگی از مبارزات میان هشت بازی‌باز پشتیبانی می‌کنند. البته بازی‌بازان می‌توانند المان‌های خطرناک مربوط به هر استیج را فعال یا غیر فعال کنند. همچنین یک ویژگی جدید به نام Morph Stage وجود دارد که دو استیج انتخاب شده توسط بازی‌باز را در زمان مشخص شده یا به صورت رندوم جابه‌جا می‌کند. البته بد نیست به استیج آموزشی بازی نیز اشاره‌ای داشته باشیم؛ در این بخش، بازی‌بازان می‌توانند مهارت‌های خود را افزایش داده و خود را برای مسابقات آماده کنند.

جدید‌ترین شخصیت‌های Assist Trophy 

بزرگترین غافلگیری این بخش، حضور Rathalos، هیولا بزرگ و ترسناک سری Monster Hunter، محسوب می‌شود. این هیولا علاوه بر این‌که یک Assist Trophy است، به عنوان یکی از باس‌های بازی هم ایفای نقش خواهد کرد؛ این اولین بار است که شاهد چنین چیزی در سری Smash Bros هستیم.

از طرفی دیگر، Zero، Knuckles، Shovel Knight، Krystal و حتی ماه شیطانی بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask نیز به جمع Assist Trophy‌ها ملحق شده‌اند.

حالت‌های بازی

  • حالت کلاسیک: بخش تک نفره کلاسیک بازی بازگشته است. در این قسمت بازی‌بازان باید به نبرد با مبارزان مختلفی بپردازند. همچنین لازم به ذکر است که این مبارزان، هر کدام استیج و رقبای خود را خواهند داشت؛ به عبارت دیگر، بازی‌باز باید در طی راند‌های متعدد، دشمنان را شکست دهد. با این‌که این سری بیشتر به سمت چند نفره بودن تمایل دارد، اما بخش تک نفره برای بازی‌بازان همیشه بخش مهمی به شمار می‌رود. البته باید اشاره کنیم که پس از نمایش منوی اصلی بازی در ویدئو، می‌بینیم که قسمتی از آن به صورت عمدی پیکسلی شده است. آقای ساکورای توضیح داد که فعلاً نمی‌تواند در مورد آن بخش صحبت کند. این موضع باعث بوجود آمدن شایعاتی در مورد وجود بخش داستانی در بازی شده است.

  • Squad Strike: در این قسمت بازی‌بازان می‌توانند در نبرد‌های ۳v۳ و ۵v۵ شرکت کنند. به این صورت که هر بازی‌باز سه یا پنج مبارز را انتخاب کرده و با رقبای خود درگیر می‌شود. حال زمانی که یکی از مبارزان شکست بخورد، شخصیت بعدی جایگزین آن می‌شود.

  • Smashdown: این حالت برروی تجربه استفاده از مبارزان مختلف تمرکز دارد. در این قسمت شما به طور معمولی مبارز خود را انتخاب کرده و با حریف خود نبرد می‌کنید. حال برای راند بعد، باید شخصیت دیگری را انتخاب کنید؛ به عبارت دیگر، مبارزی که اول انتخاب کردید غیر قابل بازی می‌شود. این روند می‌تواند تا اتمام تمام شخصیت‌های بازی ادامه پیدا می‌کند. این حالت سبب می‌شود تا بازی‌باز در انتخاب مبارز خود بیشتر دقت کند؛ آیا باید کسی را انتخاب کند که مهارت بالایی با آن دارد یا این‌که سعی کند مبارز مورد علاقه حریف را انتخاب کند؟

Tourney (تورنومنت): در این حالت تا حداکثر ۳۲ بازی‌باز می‌توانند در یک تورنومنت شرکت کنند. قطعاً تجربه این حالت در مهمانی‌ها بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است؛ دوستان خود را دعوت کرده و یک شب عالی را با هم سپری کنید.

بیش از ۸۰۰ موسیقی

مجموعه Smash Bros فقط شخصیت‌های کلاسیک را دور هم جمع نمی‌کند، بلکه موسیقی‌های بیاد ماندنی این عناوین را نیز در دسترس طرفداران قرار می‌دهد. طبق توضیحات آقای ساکورای، Smash Bros. Ultimate دارای بیش از ۸۰۰ موسیقی است (با احتساب افکت‌ و صداهای منو این رقم به ۹۰۰ می‌رسد)؛ به عبارت دیگر، اگر بخواهید بدون وقفه به تمام آن‌ها گوش دهید، این‌کار چیزی نزدیک به ۲۸ ساعت زمان می‌برد!

البته شما می‌توانید از طریق منوی بازی به موسقی‌ها گوش داده و حتی لیست‌های پخش خود را آماده کنید. همچنین لازم به ذکر است که برخلاف عناوین قبلی که موسیقی‌های آن‌ها وابسته به استیج‌ها بود، در این بازی، موسیقی‌ها به هر مجموعه بستگی دارند. در نهایت باید بگوئیم که شما می‌توانید با استفاده از کنسول در حالت دستی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید؛ دقیقاً مانند یک دستگاه پخش موسیقی.

معرفی نسخه Limited Edition

 

نینتندو به تازگی اعلام کرده است که همزمان با انتشار Smash Bros. Ultimate، نسخه‌ Limited Edition این بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه از بازی شامل کارتریج بازی، یک کنترلر گیم‌کیوب نسخه Ultimate و یک آداپتور کنترلر گیم‌کیوب می‌شود. تمام این موارد در یک بسته بندی بسیار شیک و جذاب مشکی رنگ قرار گرفته‌اند. در حال حاضر قیمت این نسخه اعلام نشده است.

۹۷/۰۶/۰۴
علی علیزاده ( نویسنده )

بازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی